Den här sidan använder cookies. Genom att fortsätta accepteras ditt samtycke. Learn more

119.4m FM

Nilsson lindelof mycket att ta in nu

opinion
Nilsson Lindelöf: "Mycket att ta...

Fotboll Det var visserligen bara en läkarundersökning och de personliga villkoren som återstod. Men nu är det helt klart.

”Folk gör en större grej...

Jag har njutit av min tid i Benfica otroligt mycket och Nilsson lindelof mycket att ta in nu har lärt mig massor där. Jag ser fram emot att komma igång och få bidra till lagets satsning mot att vinna fler titlar", säger åringen till klubbens webbplats. Vår senaste säsong visade att vi behöver alternativ och kvalitet för att få mer bredd i truppen och Victor är den första att ansluta till oss i sommar.

Jag vet att vår fantastiska grupp av spelare kommer att välkomna honom som en av oss", säger han. Victor Nilsson Lindelöf, som kommer att debutera under sommarturnén i USA i juli, har skrivit på för fyra år med option på ytterligare ett år. Klicka här om du upplever tekniska problem på sajten eller har svårt att hitta det du söker.

Vår papperstidning ges ut sex dagar i veckan. Vi driver också webbsajt, mobilsajt samt digitala skyltar. Sedan ingår vårt mediehus i NTM-koncernen. Ansvarig utgivare för mvt.

Victor Nilsson Lindelöf fick avbryta...

Policy Så jobbar vi med nyheter. Lagar och regler för våra mediakanaler. E Ekonomi E-tidningen Evenemang. F Familj Familjeannonser Forskning pågår Fotografering. H Hästkrafter Handboll Hur tränar du? S Sök Sjung ut! V Väder Vadstena Val Valkompassen Å Årets Motalaförebild Åsa i skärgården Åsikter. Boka Familjeannonser Fotografering Födelsedagsfirande Minnesord. Victor Nilsson Lindelöf Född: Benfica —Manchester United —. Maria Kustvik Nyhetschef för mvt. Mats Bengtsson Chef för videoredaktionen: Emelie Looyenga Policy Så jobbar vi med nyheter.

Nilsson Lindelöf: "Mycket att ta...

Victor Nilsson Lindelöf fick avbryta matchen mot Turkiet med en sjukdom Men då valde Janne Andersson att ta in offensive Mattias Svanberg som ersättare och Nu återstår bara två mittbackar. Men jag tror det var mycket på grund av matchen, det var kallt vi och vi har varit inne på hotell ett par dagar.

Nilsson Lindelöf: "Mycket att ta in nu". Fotboll Det var visserligen bara en läkarundersökning och de personliga villkoren som återstod. Men nu. Nilsson Lindelöf: "Mycket att ta in nu". Det var visserligen bara en läkarundersökning och de personliga villkoren som återstod. Men nu är det.

MORE: Personval mycket elande pa liten yta

MORE: For mycket manniskor tranger ut naturen

DU ÄR HÄR:
Nyhetsflöde